بهترین های کسب و کار را معرفی می کنیم

۱۱ مطلب در تیر ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

پارتیشن اداری آلومینیومی عنوان مقاله امروز ما در تیم تحریریه شرکت مبلمان اداری یکتا می باشد. به آن دسته از پارتیشن هایی که برای ساخت آن ها از فریم های آلومینیومی استفاده شود ، پارتیشن آلومینیومی می گویند. این نوع از پارتیشن ها در طراحی دکوراسیون اداری طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده اند. زیرا در ساخت آن از اسکلت های آلومینیومی که فلزی سبک در عین حال مستحکم و زیبا هستند ، استفاده می شود. در رنگ آمیزی پارتیشن های اداری آلومینیومی از رنگ آنادایز که رنگی باکیفیت بالا است ، استفاده می شود که سبب زیبایی بیشتر محیط نیز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: کارخانه مبلمان اداری

 

همانطور که گفته شد در ساخت پارتیشن های آلومینیومی ، فریم پارتیشن از جنس آلومینیوم می باشد به همین جهت می توان در ساخت آن از ترکیب موادی چون شیشه سکوریت یا ساده ، ام دی اف ، کرکره و… بهره برد. پارتیشن های آلومینیومی در دو طرح افقی و عمودی موجود می باشند که در هر دو طرح امکان اجرا به صورت تک جداره و دو جداره وجود خواهد داشت.

استفاده از متریالی چون آلومینیوم در ساخت پارتیشن علاوه بر زیبایی و استحکام ، باعث بالا رفتن قیمت آن نیز می شود.

در رابطه با پارتیشن های کلاف آلومینیومی می توان به به دو نوع پارتیشن دو جداره کلاف آلومینیومی و تک جداره کلاف آلومینیومی اشاره کرد که در ادامه به توضیح درباره هریک خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

  • ۰
  • ۰

کانتر پذیرش مدرن یا میز منشی جزء پرکاربرد ترین میز های اداری در محیط اداری و هتل و ... است . تمامی هتل ها و فضا های اداری و مطب  و کلینیک ها نیازمند این دسته از محصولات مبلمان اداری هستند . تیم تحریریه شرکت مبلمان اداری آقای مبلمان در مقاله کانتر پذیرش مدرن به بررسی انواع میز های منشی و میز رسپشن می پردازد . اگر شما قصد خرید یک میز پذیرش را دارید پیشنهاد میکنیم که مطالب مفید این مقاله ارزشمند را از دست ندهید .

همراه ما باشید 

تحریریه مبلمان اداری آقای مبلمان

 

مشاوره و پاسخگویی به سوالات شما

09123597854

  • ۰
  • ۰

پارتیشن اداری ام دی اف ، موضوع امروز ما در تحریریه شرکت مبلمان اداری یکتا می باشد. پارتیشن های اداری ام دی اف انواع مختلفی دارند و همانگونه که از نامش پیداست داری قابی از جنس ام دی اف می باشند. این نوع از پارتیشن اداری دارای وزنی کم و از نظر اقتصادی نسبت به سایر پارتیشن ها ارزان تر می باشند. ساخت آن نیز به مراتب راحت تر است. در این مقاله سعی داریم تا برخی از انواع پارتیشن اداری ام دی اف و ویژگی های آن را مورد بررسی قرار دهیم. با همراه باشید.

برای مشاهده انواع 

پارتیشن اداری ام دی اف 

کلیلک کنید

  

  • ۰
  • ۰

پارتیشن اداری کوتاه چیست و در مجموعه های چه کاربردی دارد ؟ پارتیشن اداری کوتاه در چه ابعادی طراحی و تولید می شود ؟ بهترین تولید کننده پارتیشن های اداری کدام اند ؟ اینها سوالاتی است که در این مقاله توسط تیم تحریریه شرکت مبلمان اداری آقای مبلمان برای خوانندگان آن جمع اوری شده اند . در ادامه همراه ما باشید تا نکات ارزشمندی را در رابطه با خرید پارتیشن اداری کوتاه بدست آورید ، انواع مختلف پارتیشن های اداری کوتاه را نیز ببنید.

همراه ما باشید 

تحریریه مبلمان اداری آقای مبلمان

 

  

 

  • ۰
  • ۰

پارتیشن اداری شیشه ای به عنوان یک جدا کننده در دفاتر و اداراتی که دارای فضای بزرگی هستند و می خواهند آن فضا را به محیط های کوچک تر و کار آمد تبدیل کنند ، استفاده می شود. یکی از مناسب ترین و در عین حال پر کاربرد ترین پارتیشن ها ، پارتیشن با شیشه سکوریت می باشد. این نوع از شیشه به دلیل مزایای فراوانی که دارد امروزه مورد توجه بسیاری از طراحان قرار گرفته است. ما در تیم تحریریه شرکت مبلمان اداری یکتا امروز قصد داریم تا به تعریف در رابطه با پارتیشن های شیشه ای و برخی جنبه های آن بپردازیم. در ادامه همراه ما باشید.

 

برای مشاهده کاتالوگ

 پارتیشن اداری شیشه ای

 مبلمان اداری یکتا کلیک کنید

  • ۰
  • ۰

طراحی سالن همایش و در نتیجه ساخت و تجهیز آن علاوه بر نیاز به دانش معماری مستلزم داشتن دانش و اطلاعات دیگری می باشد که شاید تا قبل از ورود به این حوزه به عنوان مهندس مشاور یا یک طراح و معمار با آن رو برو نشده باشید. تیم تحریریه شرکت مبلمان اداری یکتا در این مقاله قصد دارد تا شما را با چند اصل مهم و اساسی در زمینه طراحی ، ساخت و تجهیز سالن همایش ، کنفرانس ، سینما و آمفی تئاتر آشنا کند و امید است تا در زمینه مشاوره ، ساخت و تجهیز سالن همایش برای شما عزیزان مفید واقع شود.

 

  • ۰
  • ۰

میز مدیریت کلاسیک چه مزیت هایی نسبت به سایر میز های مدیریتی دارد ؟ توجه داشته باشید که برای خرید میز اداری چه از سبک کلاسیک چه از سبک مدرن ، فروشندگان و تولید کنندگان حرفه و معتبر را برگزینید . در این مقاله از تیم تحریریه آقای مبلمان به بررسی نکاتی درباره میز مدیریت کلاسیک می پردازیم . اگر شما هم قصد خرید میز مدیریتی از این سبک را دارید در ادامه همراه ما باشید تا بهترین تجارب کارشناسانه را بدست آورید .

همراه ما باشید 

تحریریه مبلمان اداری آقای مبلمان

 

مشاوره و پاسخگویی به سوالات شما

09123597854

  • ۰
  • ۰

تجهیز سالن همایش

تجهیز سالن همایش به چه عواملی بستگی دارد؟ چرا موضوع صدا در تجهیز سالن همایش اهمیت دارد؟ نکات کلیدی در تجهیز سالن همایش کدام اند؟ این ها نمونه ای از اصلی ترین سوالات در خصوص طراحی و تجهیز سالن های همایش می باشند که اگر در حال برنامه ریزی یا طراحی آن می باشید قطعا با آن رو برو خواهید شد.

برای درک بهتر این موضوع ، بهتر است تا مواردی را در نظر بگیرید که برای رسیدن به نتایج مطلوب و مورد نظر ضروری می باشند. ما در تیم تحریریه شرکت مبلمان اداری یکتا قصد داریم تا در این مقاله به نکاتی مهم در زمینه طراحی و اجرای سالن های همایش بپردازیم و جنبه های مختلف آن را مورد بحث قرار دهیم. همراه ما باشید.

 

 

 

  • ۰
  • ۰

میز کنفرانس بزرگ یکی از ملزومات سازمان ها و مجموعه ها با ابعاد سازمانی و تعداد پرسنل بالا است . میز های کنفرانس بزرگ قابلیت ها و شکل و شمایل  خاص خود را دارند . میز های کنفرانس به طور کلی در هر ابعادی که باشند باید بهترین طراحی و با کیفیت ترین تولید را پشت سر گذاشته باشند چرا که ممکن است ساعت های بسیار زیادی کاربران از آن استفاده کنند و در جلسات طولانی مدت حضور یابند به همین دلیل باید میز کنفرانس بزرگ یا حتی کوچک به نحوی باشد که کاربران احساس خستگی نکنند و کارایی لازم را از آن ها دریافت کنند . در ادامه همراه تیم تحریریه مبلمان اداری آقای مبلمان باشید تا اطلاعات مناسبی را در این باره به شما ارائه دهیم .

همراه ما باشید 

تحریریه مبلمان اداری آقای مبلمان

 

  

 

  • ۰
  • ۰

مبلمان اداری مطب

مبلمان اداری مطب موضوع امروز تحریریه شرکت مبلمان اداری یکتا است و برای صاحبین کلینیک های و مطب ها خواندن این مقاله را به شدت پیشنهاد می کنیم . بهترین ترکیب رنگ برای مطب ها کدامند ؟ بررسی ملزومات یک مطب و کلینیک از صفر تا صد  و موضوعات این چنین . بهتر است همین ابتدا این موضوع را بررسی کنیم ، به طور کلی مراجعه به مطب دکتر تجربه دلنشینی نیست حالا تصور کنید به مطب دکتر یا کلینیکی رفته اید که دکوراسیون اداری نه چندان مناسبی را داشته باشد ، به طور قطع شما از حضور در آنجا دو چندان آزار می بینید . تیم تحریریه مبلمان اداری یکتا به بررسی موضوع طراحی مبلمان اداری مطب با کارایی و زیبایی بی نظیر می پردازد .

.