بهترین های کسب و کار را معرفی می کنیم

  • ۰
  • ۰

پارتیشن اداری کوتاه چیست و در مجموعه های چه کاربردی دارد ؟ پارتیشن اداری کوتاه در چه ابعادی طراحی و تولید می شود ؟ بهترین تولید کننده پارتیشن های اداری کدام اند ؟ اینها سوالاتی است که در این مقاله توسط تیم تحریریه شرکت مبلمان اداری آقای مبلمان برای خوانندگان آن جمع اوری شده اند . در ادامه همراه ما باشید تا نکات ارزشمندی را در رابطه با خرید پارتیشن اداری کوتاه بدست آورید ، انواع مختلف پارتیشن های اداری کوتاه را نیز ببنید.

همراه ما باشید 

تحریریه مبلمان اداری آقای مبلمان

 

  

 

 

پارتیشن های اداری به دو  دسته کوتاه و بلند تقسیم بندی می شوند . همین دو دسته نیز به بخش های گوناگونی از لحاظ متریال مصرفی تفکیک شده اند . انواع آن ها عبارتند از :  پارتیشن اداری ام دی اف ، پارتیشن اداری شیشه ای ، پارتیشن اداری آلومینیومی ، پارتیشن اداری فلز و شیشه ، پارتیشن اداری ام دی اف و شیشه ، پارتیشن اداری ام دی اف و فلز  ، پارتیشن اداری شیشه ای فریم لس و ... . اینها تمام مدل های پارتیشن اداری موجود در بازار است که با طراحی ها و روش  تولید متفاوت  تنوع را بسیار بسیار بیشتر میکنند .

 

بیشتر بخوانید : خلاقیت در مبلمان اداری

پارتیشن های اداری کوتاه صرفا برای جلوگیری از بروز مزاحمت برای پرسنل و ایجاد یک فضای کاری متمرکز برای کاربرش می باشد . ارتفاع معمول آن بین 120 تا 160 سانتی متر متغیر است .

در این مدل از پارتیشن های اداری از درب استفاده نمی شود و قسمتی از پارتیشن را خالی  می گذاریم تا محل عبور برای پرسنل داشته باشد . پارتیشن های اداری کوتاه آقای مبلمان بهترین انتخاب برای مجموعه ها و سازمان هایی است که پرسنل زیاد دارند و نیازمند تقسیم بندی فضا نیز می باشند . از لحاظ قیمت پایینتر از پارتیش اداری بلند برای شما هزینه دارد . این نوع پارتیشن های اداری به هر حال مزیت هایی را در کنار معایب خود دارند .

 

بیشتر بخوانید : میز مدیریت کلاسیک

ارتفاع آن به گونه ای است که کاربر در حالت نششسته دید به بیرون از اتاقک خود ندارد و دیگران نیز امکان مشاهده آن را نیز نخواهند داشت .

 

بیشتر بخوانید : میز کنفرانس

از قسمت 80 سانتی متر از کف این نوع پارتیشن های اداری کوتاه به بالا ، می توان شیشه کار کرد ، استفاده از شیشه تک جداره سند بلاست با طرح دلخواه شما می تواند زیبایی خوبی را به محیط کاری مجموعه ببخشد . علاوه بر این می توانید لوگو خود را روی این شیشه های درج کنید .

 

بیشتر بخوانید : میز کنفرانس بزرگ

این نوع از پارتیشن ها نیز مانند سایر جدا کننده های فضا امکان نصب آسان را نیز دارند . کابل  ها و سیم ها را می توان از آ نها رد کرد تا محیط را زیبا تر نشان دهد و همینطور در صور لزوم می توان میزها و فایل ها را نیز به ان ها پیچ کرد .

استفاده از سبک کوتاه ، بیشتر در مجموعه های و سازمان هایی با اپراتور های بسیار زیاد و پرسنل بسیار زیاد مرسوم است ، محیط بزرگ و خالی خود را با اینکار ساماندهی می کنند و به هر شخص یک اتاقک با ابعاد مناسب می دهند .

پارتیشن اداری به طور کلی جز آن دسته از محصولات مدرن به شمار می رود . زیبایی آن در کنار کارایی بسیار بالایی که دارد این بخش از مبلمان اداری را نیز به سبک مدرن نزدیک تر کرده است . در حال حاضر که استفاده بهینه از فضا بسیار مهم است این پارتیشن های جدا کننده می باشند که محیط را به بهترین شکل تقسیم بندی می کنند . پارتیشن های اداری چه کوتاه و چه بلند امکان به کار گیری شیشه و پنجره را دارند ، تمام کابل ها و سیم ها می تواند از داخل آن ها رد کرد و امکانات این چنین . در برخی از مدل ها نیز کمد ها و شلف هایی روی پارتیشن اداری تعبیه شده اند که به شما کمک می کنند که از فضای خود استفاده بهتری داشته باشید .

بیشتر بخوانید : کانتر پذیرش

پارتیشن اداری بسته به نوع طراحی و روش تولید آن و کاربردش به دو دسته کلاسیک و مدرن تقسیم بندی می شوند . پارتیشن اداری کلاسیک مناسب برای مجموعه ها و شرکت هایی است که از سبک مبلمان اداری کلاسیک استفاده می کنند

 

قیمت پارتیشن اداری بسته به نوع متریال مصرفی ، طرح انتخابی مشتری ، متراژ خواسته شده و یراق و تعداد درب ها به صورت متر مکعبی محاسبه می شود .

 پارتیشن های اداری کوتاه به طبع اینکه ارتفاع کمتری دارند نسبت به پارتیشن های اداری بلند هزینه کمتری را روی دست مشتری خود می گذارد . همان طرح به همان متراژ اگر تا سقف پارتیشن شود طبیعتا قیمت بالاتری را باید بپردازید .

بیشتر بخوانید : خرید میز اداری

 

ما در شرکت آقای مبلمان با همکاری بهترین طراحان و تولید کنندگان برتر و با تجربه تا کنون با کیفیت ترین محصولات را به مشتریان خود ارائه کرده ایم . آقای مبلمان تا این لحظه تحسین مشتریان خود را از بابت کیفیت کار ، قیمت مناسب ، نحوه تحیول و زمان تحویل  و ... را دریافت کرده و این افتخار ما است که تجربه همکاری چندین و چند باره با شرکت ها را داشته ایم و برای شعب و یا محیط ها مختلف خود باز هم به آقای مبلمان مراجعه کرده اند .

بیشتر بخوانید : مبلمان اداری کلاسیک

 

پارتیشن های اداری آقای مبلمان بالاترین کیفیت را در کنار زیابیی به شما عرضه می کند .

مزایا و معایب پارتیشن اداری کوتاه عنوان این قسمت مقاله ما می باشد . در ادامه با جدول زیر می توانید به صورت دسته بندی شده این مزایا و معایب را ببنید .

ارائه این جدول و بازگو کردن مزایا و معایب این نوع پارتیشن اداری به مشتریان کمک می کند تا انتخاب بهتری را نسبت به محیط و کارایی خود داشته باشند . کارشناسان آقای مبلمان برای راهنمایی شما می باشند . اگر نیاز به مشورت با یک کارشناس عرصه مبلمان اداری داشتید فقط کافیست با شماره 09123597854 ارتباط برقرار کنید .

مجموعه های و شرکت های حاضر در عرصه مبلمان اداری معمولا وارد پارتیشن های اداری نیز می شوند . طراحان و تولید کنندگان زیادی در این زمینه مشغول به ارائه این خدمات می باشند .

بیشتر بخوانید: مبلمان اداری سفارشی

گروهی از این ها انحصارا فقط تولید کننده پارتیشن های اداری می باشند و گروهی دیگر در زمینه تجهیز مبلمان اداری مطرح اند . شما به عنوان خریدار و مشتری پارتیشن اداری بهتر است به دنبال فروشنده معتبر بگردید ، کیفیت کار ها را از رزومه و اعتبار آن ها بسنجید و قیمت مناسب را برگزینید . همه این ها جمع یک انتخاب خوب می باشند . آقای مبلمان با ارائه بهترین طرح ها برای پارتیشن های اداری و بالاترین کیفیت ممکن ، سعی دارد نظر مشتریان را به خود جلب کند .

ادعا می کنیم بهترینیم چرا که بهترین ها ما را برگزیدند

سپاس از همراهی شما

مبلمان اداری آقای مبلمان

  • ۹۹/۰۴/۲۴
  • reza razlighi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی