بهترین های کسب و کار را معرفی می کنیم

  • ۰
  • ۰

کانتر پذیرش مدرن یا میز منشی جزء پرکاربرد ترین میز های اداری در محیط اداری و هتل و ... است . تمامی هتل ها و فضا های اداری و مطب  و کلینیک ها نیازمند این دسته از محصولات مبلمان اداری هستند . تیم تحریریه شرکت مبلمان اداری آقای مبلمان در مقاله کانتر پذیرش مدرن به بررسی انواع میز های منشی و میز رسپشن می پردازد . اگر شما قصد خرید یک میز پذیرش را دارید پیشنهاد میکنیم که مطالب مفید این مقاله ارزشمند را از دست ندهید .

همراه ما باشید 

تحریریه مبلمان اداری آقای مبلمان

 

مشاوره و پاسخگویی به سوالات شما

09123597854

  

 

میز های اداری در سبک ها و مدل ها متفاوت می باشند میز های اداری به دو سبک کلاسیک و مدرن دسته بندی می شوند که هرکدام ویژگی های خاص خود و طرفداران مختص به خود را دارند .

 میز اداری مدرن از متریال متفاوت تر و ترکیبات خلاقانه تری برخوردار است . تنوع رنگ بالاتری دارد و طراحی ها متفاوت تر از سایر مدل ها سبک های دیگر می باشد.  میز های اداری هم خود با توجه به کاربرد و ابعاد و اندازه تقسیم بندی می شوند . در ادامه توضیحات مختصری در این باره ی دهیم :

بیشتر بخوانید : مبلمان اداری مدرن

میز مدیریت : میز های مدیریت همانطور که از اسم آن ها پیداست ، مختص مدیران می باشد . طول آن ها از 180 تا 220 سانتی متر متغیر است و معمولا یک ال به میز آن ها الحاق شده است .

مشاهده کاتالوگ میز مدیریت

 

بیشتر بخوانید : میز مدیریت کلاسیک

میز کارشناسی / کارمندی میز های کارشناسی یا میز کارمندی ، ابعاد کوچکتر نسبت به میز مدیریت دارند ، گاها برای میز های کارشناسی ال نیز در نظر گرفته می شود ، برای میز های کارمندی به فایل کشویی پسنده میکنند .

مشاهده کاتالوگ میز کارشناسی

 

میز پذیرش : میز منشی ، میز پذیرش ، کانتر منشی ، کانتر پذیرش و میز رسپشن از اسامی معروف از دسته از میز های اداری می باشند . این نوع میز های اداری معمولا در بخش هایی که نیاز به منشی دارند ، در پذیرش ، اطلاعات و ... مورد استفاده است . ابعاد آن با توجه به تعداد کاربران و مدل انتخابی متفاوت است . ما در وبسایت شرکت آقای مبلمان انواع مختلفی از کانتر های پذیرش از یک نفره تا چند نفره را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم .

مشاهده کاتالوگ کانتر پذیرش

 

میز کارگروهی میز های کار تیمی مناسب برای محیط هایی که بهترین استفاده را از فضا می خواهند ببرند . استفاده همزمان چند کاربر به صورت جداگانه از یک محیط بدون ایجاد اختلال در کار سایر کاربران . مدل های متنوعی  در ابعاد و تعداد متفاوت برای این سبک از میز های اداری نیز وجود دارد.

مشاهده کاتالوگ میزکارگروهی

 

میز کنفرانس از اسم این میز اداری پیداست که کاربرد آن در اتاق کنفرانس یا اتاق جلسات یک مجموعه کاری می باشد. انواع متفاوت میز های کنفرانس موجود در بازار باعث شده تنوع این دسته نیز بسیار بالا برود و از تعاد 4 نفر تا تعداد 100 نفر هم قابلیت ساخت دارند .

مشاهده کاتالوگ میز های کنفرانس

 

بیشتر بخوانید : میز کنفرانس بزرگ

میز منشی مطب یا کانتر پذیرش مطب یکی از اصلی ترین تجهیزات یک مطب یا کلینیک می باشد . کانتر پذیرش مدرن برای مطب یک انتخاب هوشمندانه است .

 استفاده از رنگ مناسب با دکوراسیون محیط با توجه به سلیقه خودتان و نظر کارشناسانه میتواند یک زیبایی بی نظیر را برای مطب شما فراهم کند . معمولا از رنگ سفید برای میز پذیرش ممطب و کلینیک استفاده می شود اما این قانون نیست .

ابتدا شما باید تعداد کاربران را مشخص کنید که چه تعداد پشت میز پذیرش مطب می نشینند . سپس مدل ها متفاوت و گوناگون موجود در وبسایت آقای مبلمان را مشاهده کرده و یکی از آن ها را انتخاب کنید .

 

 

بیشتر بخوانیدخرید میز اداری

ما در آقای مبلمان همیشه برای رضایت مشتریان خود اهمیت ویژه ای را در نظر میگیریم . تمام طرح های پیشنهادی مطابق با متراژ محیط شما قابلیت تغییر ابعاد را دارند و رنگبندی تماما بر حسب سلیقه خودتان می باشد .

 

کافیست با شماره 09123597854 تماس بگیرید تا بهترین محصولات اداری را برای خود سفارش دهید.

میز های رسپشن هتل ها معمولا طراحی خلاقانه ای دارند و متریال مصرفی در آن ها کمی خاص تر است چرا که در هتل ها اولین جایی که مراجعه کننده با آن سر و کار دارد همین میز پذیرش است . 

زیبایی ان در کنار کارایی بالا می تواند بهترین بازده را برای شما به ارمغان بیاورد . میز های رسپشن برای هتل ها می تواند از رنگ خاص باشد یا می تواند متریال مصرفی آن از سنگ های زیبا و یا ترکیبی از سنگ و چوب و شیشه و فلز باشند . همه اینها بسته به نوع سلیقه مشتری و همین طور محیط م نظر برای استفاده از آن است .

بیشتر بخوانید : پارتیشن اداری کوتاه

نور پردازی و سبک دکوراسیون محیط اطراف در انتخاب مدل کانتر پذیرش بسیار تاثیر گذار است و نباید آن را نادیده گرفت .

 جدای از بحث ظاهری که امر بسیار مهمی است به سراغ کارایی میز رسپشن هتل می  رویم برای بررسی کارایی میز های پذیرش باید به نوع کار مجموعه نگاهی بیاندازیم در اینجا برای هتل بسیار مهم است که کاربران پشت میز فضا و حریم شحصی خود را داشته باشند و دسترسی آسان از سمت دیگر کانتر که ارباب روجوع می ایستد به طرف دیگر وجود نداشته باشد . پیشخوان این نوع میزهای رسپشن عریض و بلند می باشد .

 

بیشتر بخوانیدمبلمان اداری سفارشی

بارها در باره قیمت میز های اداری صحبت کرده ایم . میز پذیرش مدرن هم مانند تمام محصولات مبلمان اداری بسته به نوع متریال مصرفی ، مدل و طرح آن ، ابعاد و متراژ آن قیمت گذاری می شود . 

در برخی از مدل ها با توجه به پیشنهاد کارشناسان و مشاوران زمینه مبلمان اداری یا طبق سلیقه مشتریان ، نیازمند اضافه کردن امکانات می باشند . استفاده از نور پردازی در فضای مشخص شده رویمیز یا استفاده از یراق آلات خاص و متریال خاص همه این ها بر روی قیمت تاثیر مستقیم می گذارد . رنگ بندی در سبک مدرن تنوع بالا دارد پس رنگ های استفاده شده در کار هم می تاند قیمت را تغییر دهد . اما در ادامه مطلب بسیار مهمی را با شما در میان می گذاریم .

بیشتر بخوانید : خرید مبلمان اداری

احتمالا اکثر ما این تجربه را داشتیه ایم که خرید بی کیفیتی را انجام دهیم . گاها هزینه زیادی را برای خرید خدمات یا محصولات بی کیفیت پرداخت کرده ای و حس نه چندان جالبی دارد . احتیاط در باره شرکت های معتبر را مطرح می کند .

 مجموعه هایی که در ارائه خدمات خود با کیفیت کار می  کنند و محصولات را به بهترین شکل به مشتریان ارائه می دهند ، نتیجه ی همین احتیاط های بسیاری از ما است . در زمینه مبلمان اداری نیز همین مسئله پا برجاست ، شرکت ها و مجموعه های حال حاضر در زمینه طراحی و تولید مبلمان اداری و تجهیز دکوراسیون اداری اعتبار خود را با مشتریان خود کسب کرده اند . 

ما نیز در شرکت مبلمان اداری آقای مبلمان نه تنها کانتر پذیرش بلکه تمام محصولات و پروژه های را به بهترین شکل ممکن به مشتریان خود تحویل داده ایم و خواهیم داد . کیفیت در تمام مراحل داخل مجموعه ما حرف اول را می زند .

 طراحی  ساخت مبلمان اداری با بروز ترین ماشین آلات و همکاری با پرسنل و استاد کاران با تجربه و حرفه ای در این زمینه است که به مجموعه ما اعتبار بخشیده است . تفاوت را خودتان ببینید و قضاوت کنید کیفیت بالا با قیمت باور نکردنی آقای مبلمان .

مشاهده اینستاگرام آقای مبلمان

 

  • ۹۹/۰۴/۲۸
  • reza razlighi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی