بهترین های کسب و کار را معرفی می کنیم

  • ۰
  • ۰

میز کنفرانس بزرگ یکی از ملزومات سازمان ها و مجموعه ها با ابعاد سازمانی و تعداد پرسنل بالا است . میز های کنفرانس بزرگ قابلیت ها و شکل و شمایل  خاص خود را دارند . میز های کنفرانس به طور کلی در هر ابعادی که باشند باید بهترین طراحی و با کیفیت ترین تولید را پشت سر گذاشته باشند چرا که ممکن است ساعت های بسیار زیادی کاربران از آن استفاده کنند و در جلسات طولانی مدت حضور یابند به همین دلیل باید میز کنفرانس بزرگ یا حتی کوچک به نحوی باشد که کاربران احساس خستگی نکنند و کارایی لازم را از آن ها دریافت کنند . در ادامه همراه تیم تحریریه مبلمان اداری آقای مبلمان باشید تا اطلاعات مناسبی را در این باره به شما ارائه دهیم .

همراه ما باشید 

تحریریه مبلمان اداری آقای مبلمان

 

  

 

 

میز کنفرانس مدرن

میز کنفرانس مدرن ، از پر طرفدار ترین میز های اداری به شمار می رود . امروزه مبلمان اداری مدرن جایگاه خاصی را میان مجموعه ها و شرکت های متفاوت بدست آورده است . طراحی و تولید خاص تر و جدید تر آن ها و استفاده از تکنولوژی در مراحل طراحی ، ساخت و تولید و پیاده سازی ، این سبک از مبلمان اداری را پر طرفدار تر از سایر سبک های دکوراسیون اداری کرده است . حالا بعد از توضیح مختصر بالا به میز کنفرانس مدرن میرسیم ، میز های اداری مدرن می توانند تکنولوژی های خاصی را داشته باشند و استفاده از نمایشگر روی سطح میز یکی از جالب ترین موضوعات است . رنگبندی در میز کنفرانس مدرن می تواند متفاوت تر از رنگ های مرسوم و همیشگی اداری باشد . جالب است بدانید که این تغییر در رنگ هم تاثییرات بسیار زیادی را در نحوه کار و بازده آن دارد . میز کنفرانس مدرن را در ادامه باهم بیشتر بررسی می کنیم .

بیشتر بخوانید : خلاقیت در مبلمان اداری

 

 

میز های اداری از واجبات هر دفتر و مجموعه ای به حساب می آیند . زیبایی در کنار کارایی برای میز های اداری یکی از مهمترین مسائل است . میز کنفرانس مدرن می تواند ترکیبی از چوب و شیشه و فلزات استیل براق باشند . میز های کنفرانس جایی برای جلسات می باشند پس چه بهتر است محیط اتاق جلسات را طوری طراحی و تجهیز کنیم که احساس خستگی را به کسی القا نکند . تمام میز های کنفرانس مدرن از قابلیت تنظیم ارتفاع برخوردارند . با پایه های خاص خود امکان تغییر اندازه در ارتفاع را فراهم میکنند .

 

بیشتر بخوانید : میز مدیریت

بیشتر بخوانید : میز کنفرانس

میز کنفرانس شیشه ای

میز کنفرانس شیشه ای مناسب برای محیط هایی که در دکوراسیون خود از شیشه نیز به همراه چوب یا فلز استفاده کرده اند . میز های کنفرانس شیشه ای با طراحی و ترکیب رنگ مناسب می توانند محیط بسیار شیکی را برای شما به ارمغان بیاورند .  طراحی و تولید میز های کنفرانس شیشه ای کمی ساده تر از سایر میز های اداری است . میز های کنفرانس شیشه ای هم با چوب به کار می روند هم با استیل و فلزات براق زیبایی این سبک از میز های کنفرانس بسیار مناسب است . طرفداران خاص خود را دارد و معمولا از شیوه های طراحی شبیه به هم نیز برخوردارند .

 

 

بیشتر بخوانید : کانتر پذیرش

 

 

 

خرید میز کنفرانس مدرن

خرید میز اداری نکات خاصی را دارد . ما در مقالات دیگر به این موضوع پرداخته ایم که برای خرید میز اداری چه فاکتور هایی را باید در نظر داشته باشیم . در اینجا به صورت انحصاری به خرید میز کنفرانس می پردازیم . 

در ابتدا باید وسعت سازمان  و مجموعه خود را بررسی کنید . چه تعداد افرادی باید در جلسات شما حضور یابند ، تعداد مدیران و مدیران ارشد را بررسی کرده و و تعداد را بدست آورید. حالا به دنبال میز کنفرانس مناسب خودتان در وبسایت و نمایشگاه های معتبر باشید . در حال حاضر که تنوع طرح ها برای مبلمان اداری بسیار زیاد است و شرکت های طراح و تولید کننده در این زمینه رقابت بسیار خوبی را دارند . شما می توانید از میان این برند های موجود برای مبلمان اداری خود بهترین را انتخاب کنید  . پس از مشاهده طرح ها و مدل ها و تماس با مشاوران و دعوت از آن ها برای وارسی محیط ، به صورت حرفه ای به موضوع می توانید نگاه کنید . 

تعداد دقیق افرادی که در محیط شما جای میگیرند و تغییر در ابعاد و اندازه ها و نور پردازی ها و غیره در صورت نیاز ، مسائلی هستند که به شما یاد آور می شوند . پس از طراحی دو بعدی پلان شما توسط طراحان شرکت آقای مبلمان و مشاهده رح توسط مشتری ، نظرات و کامنت های ایشان را در پیاده سازی کرده و پس از تایید و صدور پیش فاکتور به سمت طراحی سه بعدی مفهومی قدم بر میداریم .

 و در نهایت طبق زمان تعیین شده میز کنفرانس بزرگ شما آماده و تحویل داده شده است .

بیشتر بخوانید : خرید میز اداری

 

در خرید میز کنفرانس باید به نکاتی توجه کنیم میز های کنفرانس بسته به نوع طرح و رنگ  و ابعاد آن ها قیمت گذاری می شوند . ترکیبات استفاده شده در متریال به کار رفته نیز در قیمت های نیز تاثیر گذار است

بیشتر بخوانید : خرید مبلمان اداری

در خرید میز کنفرانس باید به نکاتی توجه کنیم میز های کنفرانس بسته به نوع طرح و رنگ  و ابعاد آن ها قیمت گذاری می شوند . ترکیبات استفاده شده در متریال به کار رفته نیز در قیمت های نیز تاثیر گذار است .

میز کنفرانس کلاسیک

میز کنفرانس کلاسیک یکی از شیک ترین میز های اداری می باشد و طراحی و ظریف کاری آن به قدری زیباست که طرفداران خاصی را به سمت خود جلب میکند . میز های کنفرانس کلاسیک ترکیب چوب و رنگ است . استفاده از هنر دست منبت کاران حرفه ای با تجربه این میز کنفرانس بزرگ را زیبا و زیباتر میکند . معمولا میز های کنفرانس کلاسیک برای اتاق مدیران ارشد سازمان به کار می روند . این میز های چوبی شکیل در کنار یک دکوراسیون اداری کلاسیک بسیار کاربردی و زیباتر می شود . به طور کلی سبک مبلمان اداری کلاسیک مناسب برای اتاق مدیران می باشد . استفاده از این سبک در دفاتر وکالت ، هتل ها و رستوران ها بسیار زیاد دیده می شود .

بیشتر بخوانید : مبلمان اداری کلاسیک

 

میز کنفرانس گرد

میز کنفرانس گرد ، یکی از انتخاب های مناسب و جالب برای مجموعه ها و سازمان های متفاوت است . به دو سبک از این میز های کنفرانس استفاده می شود که نوع اول بیشتر برای استارت آپ ها به کار می رود . میز های کنفرانس دایره ای مناسب برای همفکری می باشد . نوع دوم مانند تمام میز های کنفرانس دیگر با قابلیت کاربری زیاد است . معمولا اگر محیط شما مربعی شکل باشد یک میز کنفرانس بزرگ میز دایره ای شکل است . شما با این مدل می توانید بیشترین میزان افراد را در محیط خود جای دهید

بیشتر بخوانید : پارتیشن اداری

 

 

                                                                                                                                                           

صندلی میز کنفرانس

صندلی میز کنفرانس یا همان صندلی کنفرانس یکی از مهمترین ملزومات است . صندلی کنفرانس باید به نحوی باشد که کاربرانش به هیچ عنوان در طولانی مدت احساس خستگی نکنند .

 زیبایی صندلی های کنفرانس هم مهم است اما در نظر داشته باشید همیشه در انتخاب یک صندلی اداری باید ارگونومیک بودن و استاندارد بودن آن را بررسی کنید . صندلی ها اگر از امکانات درستی برخوردار نباشند در دراز مدت باعث بروز مشکلات فیزیکی بسیار زیادی می شوند . انتخاب ارائه دهنده مناسب برای صندلی ها اداری وضوعی کاملا مهم است .

بیشتر بخوانید: صندلی اداری

 

میز کنفرانس کوچک

در پایان این بحث هم به میز کنفرانس کوچک میپردازیم . شما اگر با بررسی شرایط متوجه شدید آنچنان میز کنفرانس بزرگ هم نمی خواهید ، به سمت میز های کنفرانس با تعداد افراد کمتر کشیده می شوید . معمولا میز های کنفرانس کوچک می تواند با میز مدیریت باشد .

 

با سپاس فراوان از همراهی شما

تحریریه مبلمان اداری آقای مبلمان

 

 

  • ۹۹/۰۴/۱۷
  • reza razlighi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی