بهترین های کسب و کار را معرفی می کنیم

  • ۰
  • ۰

آشنایی با انواع مدل های میز کارمندی

آشنایی با انواع مدل های میز کارمندی و نکاتی که به خرید بهتر شما در این زمینه کمک شایانی می کند را باهم بررسی می کنیم .میز کارمندی خوب چه میزی است ؟ میز کارمندی و میز کارشناسی چه تفاوت هایی دارد ؟ میز کارمندی کاربردی از چه کسی بخواهیم ؟ انواع سبک های میز کارمندی چیست ؟ و سوال هایی از این قبیل را در این مقاله پاسخ می دهیم . در ادامه همراه تیم تحریریه مبلمان اداری یکتا باشید که به این پرسش ها پاسخ دهیم . در مقاله ی ” آشنایی با انواع مدل های میز کارمندی  ” سعی داریم اطلاعات شما را درباره میز کارمندی و انواع آن بالا ببریم .

تعریف میز کارمندی

میز کارمندی جزء جدا ناپذیر از دکوراسیون اداری است . میز کارمندی و کارشناسی در همه شرکت ها و سازمان ها قرار دارد چرا که کارمندان و همکاران شما هستند که راه شرکت را طی می کنند و به طور کلی تیم اجرایی یک سازمان کارمندان آن هستند زیبایی این میز ها اعتبار را به محیط اداری شما می بخشد و از زیبایی آن ها نباید به هیچ عنوان چشم پوشی کرد چون در تعداد زیاد یکدست بود و یکپارچگی را به محیط شما می بخشند . کاربرد میز های اداری اصلی ترین قسمتی است که باید به آن توجه کرد . فضای میز های کارمندی را باید  در نظر داشته باشید و امکان ایجاد کارها را براحتی برای کاربرانش فراهم کنید . فضای اداری دکوراسیون خاص خود را دارد جدا از اینکه چه سبکی را انتخاب می کنید ، یکپارچگی را فراموش نکنید که زیبایی و یکدست بودن را به ارمغان می آورد .

” آشنایی با انواع مدل های میز کارمندی “

آشنایی با انواع مدل های میز کارمندی

آشنایی با انواع مدل های میز کارمندی

آشنایی با انواع مدلهای میز کارمندی

میز کارمندی کوچک

بعضی از شرکت ها و سازمان ها از محیط های کوچکی استفاده می کنند ، استارت آپ هایی که تازه شروع به کار کرده اند معمولا در محیط های کوچک دست به  کار می شوند و باید میز ها و صندلی های مخصوص خود را داشته باشند . میز کارمندی کوچک مناسب برای تمام سازمان ها است و کاربرد بیشتری نسبت به سایر میز های اداری در محیط های کوچک دارد . بهترین انتخاب برای شمایی که از فضای کوچک استفاده می کنید همین میز های کوچک است . میز کارمندی چه کوچک و چه بزرگ باید کارایی داشته باشد . استفاده از کمد یا فایل اداری برای این میز های اداری سهولت انجام کار را به ارمغان می آورد .

” آشنایی با انواع مدل های میز کارمندی “

آشنایی با انواع مدل های میز کارمندی

آشنایی با انواع مدل های میز کارمندی

آشنایی با انواع مدلهای میز کارمندی

میز کارمندی مدرن

میز کارمندی مدرن طرفداران زیادی دارد . به طور کلی سبک مدرن در مبلمان اداری چند سال اخیر بیشترین انتخاب را بین مخاطبان داشته است . مبلمان اداری مدرن زیبایی و نمای خاصی را به نمایش می گذارد . استفاده از رنگ و طرح های نو و خارج از عرف همیشگی که در همه جا دیده می شوند که نشان دهنده به کارگیری خلاقیت در طراحی و تولید این سبک محصولات است . در گذشته بار ها و بارها از تاثیرات و ویژگی های مبلمان اداری مدرن صحبت کرده ایم در اینجا نیز می خواهیم درباره میز کارمندی مدرن سخن به میان آوریم . میز کارمندی را مدرن می نامند که کارایی بالایی را در کنار زیبایی فوق العاده داشته باشد . در برخی مواقع کارمندان نیازمند تعامل و همکاری با یکدیگر می باشند پس میز کارمندی مدرن بهترین انتخاب برای این شرایط است ، چرا که این نوع میز های اداری مختض فضای شما طراحی و تولید می شوند و برقراری ارتباط میان تمام کارمندان با یکدیگر به راحتی صورت می گیرد .

بیشتر بخوانید : مبلمان اداری مدرن

” آشنایی با انواع مدل های میز کارمندی “

آشنایی با انواع مدل های میز کارمندی

آشنایی با انواع مدل های میز کارمندی

آشنایی با انواع مدلهای میز کارمندی

تفاوت میز کارمندی و میز کارشناسی

میز های کارمندی و کارشناسی تفاوت چندان زیادی باهم ندارند اما می توان برخی از بارز ترین تفاوت های بین این دو میز اداری را بازگو کرد :

– میز کارمندی برای کارمندان مناسب است و میز کارشناسی معمولا برای معاونین استفاده می شود البته انتخاب این میز ها نیز به دست مدیر است یعنی در بسیاری از شرکت ها معاونین هم پشت میز های مدیریتی می نشینند .

– میز کارشناسی ابعاد بزگتر یا مساوی با میز کارمندی دارد .

آشنایی با انواع مدل های میز کارمندی

آشنایی با انواع مدل های میز کارمندی

آشنایی با انواع مدلهای میز کارمندی

میز کارمندی شیک

میز کارمندی شیک و مناسب شرکت و سازمان خودتان را از مبلمان اداری یکتا بخواهید . میز کارمندی جدا ازینکه در چه سبکی باشد باید شیک و زیبا طراحی وتولید شود . میز های کارمندی در شرکت های مختلف تعداد زیادی دارند و در هر بخش این تعداد متفاوت است . در یک سازمان بهتر است هر بخش را با نماد یا رنگ خاصی تفکیک دهید . به طور کلی طرح اصلی و رنگ و نماد اصلی در تمام سازمان و شرکت برای همه میز های اداری و دکوراسیون اداری یکی باشد اما تفاوت های ریزی را نیز داشته باشند ، به طور مثال در بخش امور مالی یک سازمان میز مدیران و کارمندان از یک طرح واحد پیروی کنند و رنگ و نقش یکی را داشته باشند . البته به این معنا نیست که تفاوتی بین مدیریت و کارمندان در این سبک وجود نداشته باشد بلکه میز ها از هم با ابعاد و کاربری خاص خود تفکیک می شوند .

میز کارمندی کلاسیک

یکی دیگر از سبک های میز کارمندی ، میز کارمندی کلاسیک است که طرفداران خاص خود را دارد . میز کارمندی کلاسیک نسبت به سایر میز های کارمندی با سبک های متفاوت ابعاد بزرگتری را دارد . میز کارمندی کلاسیک نیز مانند سایر میز ها و صندلی ها و به طور کلی محصولات کلاسیک طرح و نقش خاص خود را دارد و وقار و زیبایی خاصی را به محیط اداری شما می بخشند . در بسیاری از سازمان ها و شرکت ها سبک دکوراسیون اداری کلاسیک بوده و تمام میز ها و صندلی ها چه مدیرریتی چه کارمندی و سایر مدل های میز وصندلی ، کتابخانه ها و پارتیشن های اداری و بسیاری از محصولات مبلمان اداری از همین سبک کلاسیک می باشند که به علت نوع کار وفضای آن ها است که به سمت این طرح با شکوه رفته اند .

بیشتر بخوانید : مبلمان اداری کلاسیک

آشنایی با انواع مدل های میز کارمندی

آشنایی با انواع مدل های میز کارمندی

آشنایی با انواع مدلهای میز کارمندی

قیمت میز کارمندی

قیمت میز کارمندی بسته به سبک و طرح و نقش و رنگ میز ها متفاوت است . میز های کارمندی از متریال های مختلفی می تواند طراحی و تولید شود . میز کارمندی تمام ام دی اف یا شیشه و استیل و چوب و بسیاری دیگر که همه این ها بر روی قیمت میز کارمندی تاثیر گذار است . میز کارمندی از هر سبکی باشد بهتر است با کیفیت و مناسب طراحی وتولید شود . گاهی اوقات شما میز کارمندی را می بینید که قیمت پایین تری نسبت به سایرین دارد ، پس  حتما باید روی انتخاب آن فکر کنید چرا که امکان ایجاد خرابی و بی کبفیت بودن آن زیاد است . ما در شرکت مبلمان اداری یکتا بهترین محصولات مبلمان اداری را برای تمام مشتریانمان فراهم کرده ایم . کیفیت محصولات مبلمان اداری یکتا به هیچ عنوان فدای چیز دیگری نمی شود و این اطمینان خاطر را می دهیم که با خرید از ما برای ریال به ریال ولی که پرداخت کرده اید ما کیفیت را به شما هدیه داده ایم .

  • ۹۸/۰۹/۰۶
  • reza razlighi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی